https://www.tlpoker.pl/


LP international Poland    Kontakt            Użytkownicy: 58 Aktywnych, 0 Zalogowanych - Godzina: 14:37
Poker Nowości








TLP Avatary Pokerstars:


Kara Śmierci

Nowy na TLPoker? Zarejestruj się za darmo!
Indeks > Blogi pokerowe
 1 
  2 
  3 
  > 
Fenomenio   . mar 05 2010 11:59. Postów 2299
Wróciłem dzisiaj z uczelnii położyłem się na tapczanie i czytając gazaetę spokojnie słuchałem radia. Aż tu nagle informacja mniej więcej taka że "20 letli ciulik, który był pod wpływem alkoholu pędził autem (bez prawad jazdy) prawdopodobnie ponad 160 km/h zabił 3 braci i uciekł z miejsca wypadku. Gdy policja zatrzymała go kilka godzin po wypadku w wydychanym powietrzu miał 2,4 (??) promila alkoholu we krwi. Grozi mu do 25 lat pozbawienia wolności". Jak to kurwa mać ?? Czemu nie grozi mu kara śmierci ?? Zabił 3 ludzi zniszczył rodzine, rodzice mają problemy psychiczne (owi bracia to były ich jedyne dzieci). I teraz podatnicy, między innymi rodzice zamordowanych (bo to było morderstwo) będą płacili na jego utrzymanie. Jak to jest kurwa mozliwe w XXIw. ?? Ci jebani katole ciągle płaczą, że trzeba wybaczać. NIE KURWA MAĆ DO HUJA NIE BĘDĘ NIC NIKOMU WYBACZAŁ ŚMIERĆ DLA ŚMIECIA. Tych Rydzoli, fałszywych kapelanów, biskupów, księży tą całą polityczną duchowną chałastrę, a przede wszytskich manipulującą społeczeństem bym opodatkował (0% dotacji z państwa za to bym pobierał od nich 22% podatków od wszelkich datków i kradzieży jakich dokonują np: przy pogrzebach) i ciekawe ile by pozostało katoli w naszym zacofanym społeczeństwie. Wracając do tematu morderców, pedofili (dodatkowe tortury przed śmiercią) z pewnością karaałbym najostrzej i nie chce tutaj widzieć komentarzy typu: bo będzie pomyłka i zabijemy niewinnego. To kurwa w ogóle nie wsadzajmy ludzi to więzień (też siedzą niewinni) nie produkujmy noży (człowiek człowieka zabija dosyć często właśnie tym narzędziem). Dodatkowo nie rozumiem czemu my podatnicy utrzymujemy wiezienia a dzieci w domach dziecka głodują. Koniec kurwa tego dobrego bułka ze szklanką wody, przymusowa praca (nawet bezsensowna typu noszenie kamienia tam i z powrotem) rzadnej rozrywki - rzadnej kurwa nawet joja nie powinno być w więzieniu i co najważniejsze każdy więzień musiałby oddać kase po wyjściu z więzienia za czas spędzony w nim - odrazu wychodziłby z długiem. Tak mnie wkurwiła informacja, że głupi skurwol zabił trzech porządnych ludzi i będzie dalej żył, taka moja rozkmina.
Pozdro

0 votes
Facebook Twitter
 Ostatnia Modyfikacja: 05/03/2010 12:00

Fenomenio   . mar 05 2010 12:04. Postów 2299

update do 12 lat więzienia śmiech na sali żal z prawa


Gratek   . mar 05 2010 12:30. Postów 2855

+13414124, chlejus za kolkiem powodujacy wypadek powinien byc karany, tak jak za morderstwo z premedytacja, badz tak jak za probe morderstwa.

chuj, dupa i kamieni kupa 

Defrag   . mar 05 2010 12:30. Postów 12531

Nie chce byc nieuprzejmy, ale jestes dyslektykiem? ;D

A co do tematu, nie owijasz w bawelne, ale zgadzam sie m/w z ogolnym przeslaniem.

Chyba tej chwili w Belgii ( nie pamietam ) w zycie wchodzi przepis ze wiezniowe siedzacy w kiciu musza placic nawet za prad ktory zuzyja ;o

Polska to w ogole parodia kraju, nie oszukujmy sie ;o


svisstack   . mar 05 2010 12:37. Postów 2039

Jacy ludzie taki kraj i vice versa. Jesteśmy w czrnej dupie i już z niej nie wyjdziemy ;/


Lubczyk   . mar 05 2010 12:52. Postów 2939

Dla pedofilów wprowadziłbym sterylizację + wrzutka do celi z pedałem.


regi87   . mar 05 2010 12:53. Postów 44

Kara śmierci nie jest rozwiązaniem, to nie morderstwo, a chlopak i tak juz będzie mentalnie martwy. Napisal ateista.


trebeter   . mar 05 2010 12:55. Postów 615

z tym płaceniem za wiezienie , wszystko ładnie w teorii
1) będzie to słabo ściągalne bo jak ktoś kto przesiedział 15 lat w więzieniu ma za to zapłacić
2) nawet jak jakaś część zdecyduje się to spłacić to pójdzie tą kasę komuś zapierdolić -> nowe przestępstwa
3) może to być błędne koło , ktoś biedny trafił do więzienia na dwa lata (czasem zdarza się zrobić coś głupiego) , wychodzi koleś i ma 15k długu , jego szanse na powrót do społeczeństwa maleją drastycznie i rodzą się z tym nowe problemy


sztukmistrz   . mar 05 2010 13:11. Postów 1661

Rola kary jako zemsta. Oko za oko , ząb za ząb.
To juz kiedyś było.
Poza tym dla tego kolesia( mordercy) to także tragedia, i to czy wsadzi się go na 100 czy na 10 lat niewiele zmieni poza tym, że będzie droższy w utrzymaniu.


Try2BePerfect   . mar 05 2010 13:15. Postów 1181

Zamiast siedzieć w pierdlu i my na niego płacić, powinien być wg mnie zatrudniony
do jakichś prostych prac, na powiedzmy 20 lat.
Wtedy byłby z niego jakiś pożytek.

Zresztą im więcej ludzi będzie na świecie tym powszechniejsza będzie kara śmierci
sądzę że do 2050 będzie to norma.


Try2BePerfect   . mar 05 2010 13:17. Postów 1181

Zresztą należy zdecydować co się chce osiągnąć.
Pisałem pośrednio o tym pracę maturalną (usntą)

Celem kary (np więzienie) jest wydanie społeczeństwu
zdrowej, gotowej do samodzielnej pracy jednostki.

Jeżeli chcemy po prostu zemsty to co innego.


czeslawow   . mar 05 2010 13:17. Postów 158

wszystko to mialo miejsce w gdyni, koles jechal jeszcze z dwoma dziewczynami i wszyscy uciekli z miejsca wypadku, slyszalem ze po kilku tygodniach matka braci popelnila samobojstwo

#6 +1


Pan_Czarny   . mar 05 2010 13:29. Postów 650

popieram 101%


Steppenwolf   . mar 05 2010 13:41. Postów 8

Kara śmierci nie ma nic wspólnego z dominującą w danym państwie religią (np protestanckie Stany). Wrzucasz wszystkich ludzi, których nie lubisz do jednego worka, dorabiając do tego jakąś śmieszną logikę. To środowiska, podejrzewam, ci bliższe liberalizują prawo karne. W socjaldemokratycznej Szwecji masz w więzieniu lepiej niż na wakacjach, a za zabójstwo (!) grozi tam od 5 do 15 lat więzienia. Hejżehola!

Jeszcze apropos księży - fakt, nie płacą podatków takich jak większość społeczeństwa, ale nie wiem czy wiesz, że proboszcz każdej parafii, płaci na rzecz Skarbu Państwa ryczałt, którego wielkość jest zależna od populacji parafii. Taka ciekawostka.

Poza tym, czemu opłata za pogrzeb czy dawanie pieniędzy na tace są dla ciebie złodziejstwem? Nie musisz tego robić, nie musisz chodzić do kościoła, możesz przecież zostać ładnie pochowany na cmentarzu komunalnym. O co chodzi, gdzie tu kradzież?? Sorry, ale twój wpis to mieszanka Faktu, Faktów i Mitów, Nie i Super Expressu, co nie zmienia faktu, że z główną tezą wpisu się zgadzam.

Edit: sztukmistrz - nie zgadzam się, że dla tego kolesia "to też jest tragedia". Ziomek ma po prostu przejebane i jest mu źle właśnie dlatego, że ma przejebane. Na pewno ma jakieś wyrzuty sumienia, nie jest zwierzęciem, ale przecież gdyby udało mu się uciec, to byłby przeszczęśliwy. Nie wspominając o tym, że nie przeszło mu nawet przez myśl żeby zadzwonić po karetkę. Nie mówmy, że taki ktoś przeżywa teraz osobistą tragedię, to zdecydowanie złe określenie.

 Ostatnia Modyfikacja: 05/03/2010 13:51

Radonk    . mar 05 2010 14:44. Postów 1981

Pomyliło ci się coś w tym wpisie. W Polsce środowiska to liberalne są zdecydowanie przeciw karze śmierci, zaś katolicki PiS wspierający się "Rydzolami" najchętniej karę śmierci by przywrócił. Kara śmierci za przejechanie kogoś po pijanemu to metody prawne nie zawsze stosowane nawet w krajach Trzeciego Świata. Podobne trajkotanie o przywróceniu tej kary kojarzy mi się z trajkotaniem przekupki na bazarze. Nie ma żadnej możliwości aby w Polsce taką karę kiedykolwiek przywrócono gdyż zostaniemy wykluczeni ze wszystkich struktur europejskich. Dożywotnie więzienie rozwiązuje sprawę o tyle, że trzeba będzie płacić na takiego kogoś do końca jego życia. W niektórych przypadkach jak w tym myślę że resocjalizacja człowieka jest możliwa.


zbig   . mar 05 2010 15:19. Postów 301

@Fenomemio, ja mam pytanie:
Czy to jakaś ironia, prowokacja, czy Ty serio jesteś tak głupi i nie widzisz, że to LEWACCY ATEIŚCI walczą z karą śmierci i w ogóle z karą w całej Europie i na Świecie?!

Ci "jebani katole" do których się zaliczam w PRZYTŁACZAJĄCEJ większości są za karą śmierci i za karami w ogóle. Tak jest bo wynika z logiki katolskiej.
Katol uważa, że człowiek ma wolną wolę i to on odpowiada za swoje czyny i MA PONIEŚĆ karę.

Lewak uważa, że to społeczeństwo, państwo, politycy etc. odpowiada za człowieka a jak on zrobił coś złego to nie jego wina tylko właśnie społeczeństwa, państwa, wychowania, szkoły czy za niskich podatków albo za małych ograniczeń prędkości na drogach ustalonych przez urzędasów.
Słowem, człowiek to głupie bydle i nie ma wolnej woli, więc jak go można karać?

To cała laicka, socjalistyczna i ateistyczno-lewacka Europa walczy z karą śmierci argumentując właśnie, że tylko "ciemne katole" są za karą. I to właśnie zwolennicy kary śmierci są "ciemnymi katolami" a nie jej przeciwnicy.

BTW. "Wybaczenie" wcale nie determinuje kary lub jej braku.
Ba, wybaczenie ma warunki, koleś musi przyznać się do winy, okazać skruchę i poprosić o to wybaczenie a nie spierdalać z miejsca zbrodni.
Zresztą w sieci jest pełno dyskusji na ten temat, warto najpierw coś poczytać zanim zaczniesz bluzgać na nie tą grupę ludzi co trzeba.


soamazingpro   . mar 05 2010 15:31. Postów 41

Z Katechizmu Kościoła Katolickiego :

" Uprawniona obrona może być nie tylko prawem, ale poważnym obowiązkiem tego, kto jest odpowiedzialny za życie drugiej osoby. Obrona dobra wspólnego wymaga, aby niesprawiedliwy napastnik został pozbawiony możliwości wyrządzania szkody. Z tej racji prawowita władza ma obowiązek uciec się nawet do broni, aby odeprzeć napadających na wspólnotę cywilną powierzoną jej odpowiedzialności. (KKK 2265)

Wysiłek państwa, aby nie dopuścić do rozprzestrzeniania się zachowań, które łamią prawa człowieka i podstawowe zasady obywatelskiego życia wspólnego, odpowiada wymaganiu ochrony dobra wspólnego. Prawowita władza publiczna ma prawo i obowiązek wymierzania kar proporcjonalnych do wagi przestępstwa "


#15 napisał " (...)w tym myślę że resocjalizacja człowieka jest możliwa.". Wg mnie tu trzeba by było posłużyć się danymi statystycznymi i oszacować prawdopodobieństwo przemiany wewnętrznej przez takiego człowieka - mordercy. Czy faktycznie jest sens łożyć na takiego 'człowieka' kasę , czy przypadkiem po wyjściu nie zabije kolejnej osoby. Np. pedofile, gwałciciele.
Niektórzy wychodzą i popełniają te same przestępstwa.

Pewnie można to matematycznie obliczyć i przedstawić dane. Czy jest sens nawet skuteczne resocjalizowanie takiego mordercy, kiedy na 1 wyleczonego przypada x osób poszkodowanych przez tych niewyleczonych. I ten x to nie tylko osoba zgwałcona/zabita przez takiego morderce/pedofila/gwałciciela, ale także najbliżsi poszkodowanej osoby.

Ja jestem za KŚ dla tych wszystkich popaprańców. Bo sadzę ,że nawet jak kilku z nich zostanie wyleczonych, to inni sprawią więcej nieszczęścia niż pożytku tamci.


byczydzien11   . mar 05 2010 15:33. Postów 576

resocjalizacja to mit


glorfind   . mar 05 2010 15:36. Postów 113

Litosci...

glor 

byczydzien11   . mar 05 2010 15:53. Postów 576

http://bryla.gazetadom.pl/bryla/1,85300,4780331.html

tutaj zapomni o wyrzutach sumienia;]


 
 1 
  2 
  3 
  > 


Łatwy VIP na portfelu skrill


Streamy pokerowe



Copyright © 2021. TLPoker.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Serwis przeznaczony jest wyłącznie dla polskojęzycznych obywateli państw, w których uczestnictwo i reklamowanie pokera internetowego jest legalne.
Kontakt Mapa strony LiquidPoker