https://www.tlpoker.pl/


LP international Poland latinoamerica Iceland    Kontakt            Użytkownicy: 146 Aktywnych, 1 Zalogowanych - Godzina: 22:01
Poker Nowości








TLP Avatary Pokerstars:


Niepokerowo

Nowy na TLPoker? Zarejestruj się za darmo!
Indeks > Blogi pokerowe
Try2BePerfect   . gru 30 2011 18:49. Postów 1181
Postaram się krótko napisać o ostatnich miesiącach treningów i najbliższych planach.
51 dni temu zmieniłem dietę, stosuję tak zwaną slow-carb diet (nie mylić z low carb diet). Polega to na tym że jemy prawie normalnie, unikamy produktów wysoko przetworzonych, z dużą zawartością węglowodanów prostych. Wykres przedstawia efekty mojej diety w czasie.



Dieta zakłada jeden dzień oszukiwania w tygodniu - można jeść co się chce i ile się chce. Jest to swego rodzaju nagroda za 6dni pilnowania się, zwiększa metabolizm i mocno zniechęca do śmieciowego jedzenia później (jak się objemy do obrzydliwości).

Ostatnia górka to oczywiście dni świąt, starałem się jak mogłem ale 3dni z rzędu jakichś uroczystych przyjęć...no nie dało rady do końca. Pierwsza górka na wykresie to właśnie po dniu "oszukiwania" gdy najadłem się batoników/gofrów/zupek instant etc. Tak się tym objadłem, że później praktycznie już mnie w ogóle nie ciągnęło do tych rzeczy. Moje dni oszukiwania polegały na tym później że jadłem jakieś owoce/brązowy makaron.


W kwestii siłowni jestem całkiem zadowolony. Udało mi się całkiem nieźle poprawić wyniki, stosując pewne przeliczenia moje aktualne osiągi prezentują się następująco, w nawiasach ~stosunek (ciężar maksymalny)/(waga ciała):
Klata: 88kg (1.01)
Przysiad: 148kg (1.85)
Martwy ciąg: 115kg (1.44)

Plany na najbliższe 3miesiące to
-zwiększyć stosunek (ciężar maksymalny)/(waga ciała) dla przysiady do 2.00
-zwiększyć stosunek (ciężar maksymalny)/(waga ciała) dla martwego ciągu do 1.50
-zejść z 13% bf (body fat - tkanki tłuszczowej) do 10%
-w kwestii klaty robić 8x80kg/albo (ciężar maksymalny)/(waga ciała) do 1.2

W innych kwestiach to do końca marca chciałbym obronić pracę inżynierską i zdobyć tytuł inż. ze średnią ze studiów >4.0

Podro.

0 votes
Facebook Twitter
 Ostatnia Modyfikacja: 31/12/2011 08:06

UndeRRateD   Afghanistan. gru 30 2011 19:13. Postów 483

Czytalem o tej diecie wczoraj w 4-hour body. Mozesz napisac co dokladnie na niej jesz? Bo w ksiazce pisalo ze je sie praktycznie dzien w dzien to samo. Jak samopoczucie? Nie brakuje ci weglowodanow typu pieczywo, ryz, makaron?
Ogolnie zywienie w ktrorym ograniczamy ww jest bardzo spoko na redukcje ale ja na typowym low-carbie (20-50ww/doba) czulem sie jak zwloki


Zupa   . gru 30 2011 19:23. Postów 1770

Klata w porównaniu do martwego i przysiadu słabo, ale u mnie jest dokładnie na odwrót ^_^


majkiel   . gru 31 2011 05:34. Postów 931

niezly upswing przez swieta

pod ev... 

ransoft   . gru 31 2011 06:16. Postów 181

Widać że nogi masz dużo silniejsze - ja nóg na siłowni nie mam za bardzo jak robić bo ciężarków brakuje już :D
Przytyraj klatkę 88 to mało przy dobrych obrotach możesz wejść na 150kg+ w kilka miesięcy treningu.
A martwy ciąg no bez jaj bez treningu jesteś wstanie brać więcej tylko musisz chcieć

GL ale powiem ci że zrobienie 200% stosunku 2.0 wymaga albo mega mega treningu albo odpowiedniej wagi i treningu - ja maxymalnie robiłem 80%+ to 100 nigdy nei dobiłem bo jakoś nie chciałem zrzucać 5kg ciała np,


Try2BePerfect   . gru 31 2011 08:27. Postów 1181

Updateowałem wykres, widać dużo lepiej teraz jak napęczniałem wodą w czasie świąt. Co przyszło szybko też poszło.


  Dnia: Grudzień 30 2011 18:13 UndeRRateD napisał(a):
Czytalem o tej diecie wczoraj w 4-hour body. Mozesz napisac co dokladnie na niej jesz? Bo w ksiazce pisalo ze je sie praktycznie dzien w dzien to samo. Jak samopoczucie? Nie brakuje ci weglowodanow typu pieczywo, ryz, makaron?
Ogolnie zywienie w ktrorym ograniczamy ww jest bardzo spoko na redukcje ale ja na typowym low-carbie (20-50ww/doba) czulem sie jak zwloki



Pisałem przecież żeby nie mylić z low-carb diet. Węglowodany jem jak najbardziej i się wcale nie ograniczam. Może napiszę w przybliżeniu co jem, a czego nie jem:

Jem:
-Fasolę(wszystkie rodzaje)
-Soczewicę(wszystkie rodzaje)
-Soję
-Szpinak
-Brokuły
-Kalafior
-Marchewkę
-Groszek
-mięso
-jajka
-orzechy
Generalnie wszystkie warzywa

Nie jem:
-Ziemniaków
-Kasz
-Ryżu
-Makaronu
-Słodyczy
-Owoców
-Pieczywa

Z rzeczy których "nie jem" trzeba przyznać że niektóre są są ważniejsze od innych. Pozwalam sobie na: brązowy makaron, brązowy ryż (są zbyt wartościowe bym z nich zupełnie zrezygnował, mają magnez, cynk, żelazo, witaminy grupy B) Ziemniaki, mimo że nie jadłem od rozpoczęcia diety, też nie są wielkim grzechem bo mają stosunkowo niską wartość kaloryczną 77 kcal/100g (bez dodawania masełka oczywiście), ziemniaki też mają sporo witamin (szczególnie C), co w połączeniu z niską kalorycznością są ich niezłym źródłem.
Zdecydowanie nie jem białego pieczywa, ryżu, makaronu; słodyczy - to jedzenie to tzw. puste kalorie. Jedyne czego dostarczają to energii, żadnych wartości odżywczych praktycznie (dla przykładu biały ryż traci około 90% swoich składników odżywczych w procesie przetwarzania - to jest cena za 15min krótszy czas gotowania, bo w cenie w sklepie bardzo się chyba nie różnią)
Owoce też nie są super złe, bo oczywiście mają dużo witamin, a fruktoza nie jest cukrem który bezpośrednio jesteśmy w stanie wykorzystać. Mimo to mają wysoki indeks glikogemiczny -> mogą powodować duże wahania poziomu cukru we krwi. Ale już chyba nie będę się rozwodził (chyba że ktoś bardzo chce) czemu nam się to nie podoba .
Tak przy okazji, to slow-carb nazwa wzięła się właśnie od powoli trawionych (głownie za sprawą błonnika) węglowodanów - niski indeks glikogemiczny, małe wahania cukru we krwi - happy.

Jeszcze jedna ważna sprawa. Ponieważ większość produktów wymienionych które jem, mają małą kaloryczność, to trzeba(można) jeść większe porcje, niż w przypadku zwykłej diety. Błąd popełniany przez wielu, przerzucają się na tego typu dietę i chodzą głodni, bo jedzą te same porcje i tym samym jedzą połowę kalorii co wcześniej - nic dziwnego że nie mają energii.

 Ostatnia Modyfikacja: 31/12/2011 08:35

Blimsien   . gru 31 2011 08:32. Postów 339

Nie jadasz mięsa ? Wołowiny, kuraka ?


Try2BePerfect   . gru 31 2011 08:33. Postów 1181


  Dnia: Grudzień 31 2011 05:16 ransoft napisał(a):
Widać że nogi masz dużo silniejsze - ja nóg na siłowni nie mam za bardzo jak robić bo ciężarków brakuje już :D
Przytyraj klatkę 88 to mało przy dobrych obrotach możesz wejść na 150kg+ w kilka miesięcy treningu.
A martwy ciąg no bez jaj bez treningu jesteś wstanie brać więcej tylko musisz chcieć

GL ale powiem ci że zrobienie 200% stosunku 2.0 wymaga albo mega mega treningu albo odpowiedniej wagi i treningu - ja maxymalnie robiłem 80%+ to 100 nigdy nei dobiłem bo jakoś nie chciałem zrzucać 5kg ciała np,




Niewątpliwie nogi ćwiczę zdecydowanie dłużej niż klatę i plecy. W przybliżeniu mógłbym powiedzieć że tak solidnie, to nogi (przysiady) ćwiczę od ~4lat. Klatę i plecy może z 1-2 lata.
(coś w tym stylu)


Try2BePerfect   . gru 31 2011 08:34. Postów 1181


  Dnia: Grudzień 31 2011 07:32 Blimsien napisał(a):
Nie jadasz mięsa ? Wołowiny, kuraka ?



Już poprawiam swój post
(tak, jadam)


Try2BePerfect   . gru 31 2011 08:36. Postów 1181


  Dnia: Grudzień 31 2011 04:34 majkiel napisał(a):
niezly upswing przez swieta



2litry wody


 



Bonusy pokerowe


Streamy pokerowe



Copyright © 2019. TLPoker.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Serwis przeznaczony jest wyłącznie dla polskojęzycznych obywateli państw, w których uczestnictwo i reklamowanie pokera internetowego jest legalne.
Kontakt Mapa strony LiquidPoker