https://www.tlpoker.pl/


LP international Poland    Kontakt            Użytkownicy: 134 Aktywnych, 0 Zalogowanych - Godzina: 15:18
Poker Nowości








TLP Avatary Pokerstars:


eureka rozvadov

Nowy na TLPoker? Zarejestruj się za darmo!
Indeks > Blogi pokerowe
mularPVC   . maj 20 2014 08:16. Postów 1244
Siema niedługo jadę na Eureke do Rozvadova i chcę trochę ograniczyć wariancje dlatego chce sprzedać z 20-30%.

Wyniki live i doswiadczenie:
45 /1099 na Ukipt London 3400$
9/179 Side Event Ukipt Edinburgh 330GBP 1760$
19/287 PPT Praga 2010$

Plus pare wygranych w Wawie których nie ma na hendonmobie :D

wyniki online all games:


mtt:


oferta:
29.05/30.05 - NL - Holdem Freezeout Satellite to Eureka Main Event 165€ ( nie wiem ktorego dnia zagram )
31.05 - Eureka Main Event - Day 1B - 500.000 EUR GTD 1100€
01.06 - Eureka Mini Event - Day 1 (1 Re-entry 330€

razem 1595€ *1.37= 2185$ ( po takim samym kursie rozliczam )

10 % - 218.50$
5% - 114.25$
1%-21.85$

Suff- 10%
Gondar-10%
Rado-10%
Tomek-2%

Sprzedaje max 35% udzialow
Zastrzegam sobie prawo do nierozegrania wszystkich eventow wtedy oczywiscie zwrot
Nie nakladam MU , pobieram cut od profitu 6%
Kase przyjmuje na mularczykPVC na starsy badz MB ( priv ale mb mam w zł )
Zobowiazuje sie do prowadzenia w miare mozliwosci railingu


0 votes
Facebook Twitter
 Ostatnia Modyfikacja: 22/05/2014 08:09

SuFF   . maj 20 2014 16:29. Postów 3872

dycha
poszlo gl!

 Ostatnia Modyfikacja: 22/05/2014 06:59

mularPVC   . maj 22 2014 08:01. Postów 1244

na ten moment oferta solddddddd.

Piotrek polales za 5% tylko tyle mam CI zapisac?


SuFF   . maj 22 2014 12:00. Postów 3872

nie wyszła przycina, dolałem reszte x)


mularPVC   . maj 23 2014 08:55. Postów 1244

Ok wszyscy juz zaplacili.

Railing w miare mozliwosci bedzie na twitterze @mular90

Tutaj skrobne cos na koniec dnia tez


Bamsuj   . maj 25 2014 05:46. Postów 28

Nie masz jeszcze 5%?


mularPVC   . maj 29 2014 12:35. Postów 1244

Dzis o 19 wjezdzam w satke .


mularPVC   . maj 29 2014 15:45. Postów 1244

Z 7k bylo juz 15 i wtedy AA vs TT za slabe . Zostalo 10bb i q9 z co shipnalem bb aq i gg . Za dwa dni me


mularPVC   . maj 29 2014 17:11. Postów 1244

Zmiana planow gram jutro 1 A


mularPVC   . maj 31 2014 06:33. Postów 1244

gralem przez caly dzien na tv table fajnie sie gralo i sie zesralo . Najpierw wjebalem AKs vs AKs preflop by 3 rozdania potem przegrac KK vs 88 i gg. Jutro ostatnia nadzieja w mini eurece moze jebany run sie odwroci...


mularPVC   . cze 01 2014 07:26. Postów 1244

o 16 last chance na przelamanie tego zjebanego runna czyli mini eureka


mularPVC   . cze 02 2014 07:25. Postów 1244

przy 45 left i 31 paid wjebalem pot na chiplida do jab0co 5bet shovnalem JJ dostalem call od AK i obv wjebalem


twojtyp   . paź 22 2015 09:35. Postów 4

--- Nuked ---

twójtyp.pl to oszusci i zlodzieje 

 


Łatwy VIP na portfelu skrill


Streamy pokerowe



Copyright © 2019. TLPoker.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Serwis przeznaczony jest wyłącznie dla polskojęzycznych obywateli państw, w których uczestnictwo i reklamowanie pokera internetowego jest legalne.
Kontakt Mapa strony LiquidPoker