https://www.tlpoker.pl/


LP international Poland latinoamerica Iceland    Kontakt            Użytkownicy: 139 Aktywnych, 0 Zalogowanych - Godzina: 13:12
Poker Nowości








TLP Avatary Pokerstars:


Bukmacherka - Strona 11

Nowy na TLPoker? Zarejestruj się za darmo!
Indeks > Różne tematy
  < 
  6 
  7 
  8 
  9 
  10 
 11 
  12 
  13 
  14 
  15 
  22 
  > 
8dyb8   . sie 31 2009 08:48. Postów 5470



kto gra grubo ten wygrac musi, wiselki i intery za oddsy kilka/kilkanascie-1 sobie odpusc

kontakt: IRC #tlpoker.pl @ quakenet |  

deleo   . sie 31 2009 09:36. Postów 1218

co to?


Soprano    . sie 31 2009 09:50. Postów 12336

golf

ja ostatnio trafilem goscia po kursie 64, ale ten typ miazdzy


Abaddon17   . sie 31 2009 10:16. Postów 5594

To są trafione zakłady 8dyb?

There is nothing wrong with being lucky. 

Bowman87   . sie 31 2009 17:21. Postów 503

Koleś postawił chyba zakłady na tych 5 kolesi i trafił tego najmniej prawdopodobnego


pershing   . sie 31 2009 18:15. Postów 962


  On Sierpień 31 2009 06:34 laziale87 wrote:
Czy ktokolwiek z Was gral kiedys zaklady dlugoterminowe? Z jednej strony jest to zamrozenie kasy na kilka ladnych miesiecy, z drugiej kursy sa zachecajace. Zastanawiam sie czy nie zagrac grubo Inter mistrzem Wloch + Wisla mistrzem Polski. AKO: 3,50 :O Raczej duze +ev. Duzo bedzie zalezalo jeszcze od tego czy Brozek zostanie w Wisle.



Dopiero początek sezonu, we Włoszech dużo będzie zależało dokąd dojdą poszczególne ekipy w LM, bardziej byłbym skłonny obstawić Juventus na scudetto, kurs juz słaby, przed sezonem spokojnie można było zlapac, bodajze nawet 12.5, potem 6.5, a dzisiaj ~2.5. Tylko te dwie ekipy beda sie liczyc...Co do Wisły podejrzewam, że Brozek odejdzie, jak nie teraz to pewnie w przerwie zimowej, ale patrzac na wyniki dotychczasowych spotkan, to troche zal nie skorzystac z kursu 1.90, Legia nie ma szans, ogolnie stolica (nie zapominajmy o Polonii) co roku to samo :D Lech Zielinskiego zadyszka juz na starcie, sporo kombinuje ze skladem i sam nie wie juz czy ma grac 4-4-2 czy tez 4-5-1, 4-3-1-2 (modyfikacja do 4-4-2), Wisla nie zachwyca, ale co powiedziec o reszcie?

Moze lepiej pokombinowac:
Wisla + Juve
Wisla + Inter

www.obstawianie.com Postaw na swoim !  

NDZ   . sie 31 2009 18:25. Postów 2048

Moim skromnym zdaniem takie długoterminówki nie mają większego sensu.

Zamrażasz duży kapitał (bo małym nie ma sensu grać) bez większego zysku.

Pokój.


laziale87   . sie 31 2009 18:42. Postów 594

@pershing

Inter zdecydowanie odstaje od reszty przeciwnikow. Juve latwo ogralo riome, ale z Interem zadna z tych bramek nie mialaby prawa wpasc. Znam sie troche na wloskiej lidze i typ jest pewny, zreszta oba sa. Ja bylbym to gotow grac nawet za 2,30-2,50, 3,52 nie moglem przepuscic. W sumie nawet mi nie chodzilo o ich ocene, tylko o Wasze spostrzezenia nt. dlugoterminowych zakladow.

Ostatecznie zagralem za 3k i czekamy do maja;p

Forza Lazio! 

8dyb8   . wrz 07 2009 09:21. Postów 5470

https://www.betsson.com/web/pl/Sportsbook/#m=2552

ex-WICKED eSports (1,40) vs Frag eXecutors (2,55)

jak ktos ma wieksza kase, to mozna stawiac dowolna kwote, jest to 100% typ, ta druzyna w calej swojej karierze nie przegrala zadnego meczu z polska druzyna (beda ze 4 lata juz?) i nie zapowiada sie zeby w tak waznych rozgrywkach jak WCG sie to zmienilo, no chyba ze sie podloza, przeciez tu mozna taki przekret zrobic ze to szok, a oni i tak mogliby wygrac z drabinki przegranych

kontakt: IRC #tlpoker.pl @ quakenet |  

Fenomenio   . wrz 07 2009 10:56. Postów 2299

szkoga że nie mam konta na betssonie patrzyłem na bwinie gdzie czasem obstawiam, ale tam nic nie ma za to na pfila iviego, że będzie top3 w wsop jest 2,25 :D


pershing   . wrz 07 2009 13:51. Postów 962


  On Wrzesień 07 2009 08:21 8dyb8 wrote:
no chyba ze sie podloza, przeciez tu mozna taki przekret zrobic ze to szok, a oni i tak mogliby wygrac z drabinki przegranych



dlatego bym nie gral, moga sobie fajnie dorobic na tym spotkaniu, jezeli beda wiedziec o tym zakladzie :D

www.obstawianie.com Postaw na swoim !  

8dyb8   . wrz 07 2009 14:15. Postów 5470

no dlatego ja nie gram :D jakby byli fair to jest 99% win, 1% to jakis random event typy zlamanie rak u 2 graczy w dniu imprezy :D

kontakt: IRC #tlpoker.pl @ quakenet |  

diggerkor   . wrz 07 2009 16:22. Postów 40

No ale niestety w esportowych zakladach jest jakis cap na obstawiana sume, wiec zeby sie dorobic trzebaby obstawiac z kilkudziesięciu kont

gg: 3243101 

KajriSs   . wrz 08 2009 06:52. Postów 671

co myslicie o


Israel - FYR Macedonia Eurobasket 2009 1,35 3,10 1
Germany - Russia Eurobasket 2009 3,57 1,28 2
Greece - Croatia Eurobasket 2009 1,50 2,50 1
Lithuania - Poland Eurobasket 2009 1,40 2,89 2


za 200$ do wygrania 1400$

you miss 100% of the shoots you never take 

Smith   . wrz 08 2009 07:04. Postów 5060

litwa wygra

nietrafiony draw -bi, tilt -4bi, mina wydymanego fisha - bezcenne ;] 

8dyb8   . wrz 08 2009 14:26. Postów 5470

albo i nie :D

kontakt: IRC #tlpoker.pl @ quakenet |  

Abaddon17   . wrz 08 2009 14:43. Postów 5594

No proszę Macedonia wygrała ;p

There is nothing wrong with being lucky. 

8dyb8   . wrz 09 2009 07:33. Postów 5470

dobra jest turcja w kosza? 2.45 na polske to chyba niezly kurs ? ze 100$ patriotycznie mozna postawic?

kontakt: IRC #tlpoker.pl @ quakenet |  

NDZ   . wrz 09 2009 08:34. Postów 2048

Dobra jest Poza tym obie drużyny nie muszą się przemęczać Dla zabawy można zagrać bo value to tu nie ma.

Z mojej strony dzisiaj under w pierwszej kwarcie Francja - Rosja, Szwaby w handi -2,5 no i na naszych kopancyh + over w tym meczu Największe nadzieje pokładam w żabojadach, bo strasznie underowo grają zawsze. Reszta 50/50

Pokój.


jeffreyPL1   . wrz 09 2009 20:18. Postów 944

No prosze, jest i temat o bukmacherce. Ja gralem zanim zaczalem naparzac zdrowo w pokera. Zaczelo sie od Elite na mecz jak zaczynalem, potem glowna BettingAdvice, az po liczne fora zamkniete Bylem miedzy innymi z SC na EuropeanPicks, robil tam polska nozna Nick codi, kto bywal ten kojarzy. Kazdemu kto pisze, ze bukmacherka jest nieoplacalna gratuluje glupoty. Tak jak z pokerem, masz wiedze- masz kase w longrunie. Niedlugo pewnie wroce do obstawiania. Szkoda, ze nie zaczalem od ME, bo 3 mecze z naszej grupy byly izi, kursy na Polske i Grecje z Litwa to byl joke. Jak wroce, to bede Wam cos podrzucal

Aha, ktos tam pisal o grubych zakladach w Pinnacle Limitzzz my brother, grubo tam nie pogtasz, szczegolnie niskich lig. Zreszta generalnie gruba gra jest tylko w bukach azjatyckich sbo, ibc and rest.

lol? czyli twierdzisz ze jak rzucasz moneta i wypadl orzel to jak rzucasz drugi raz to prawdopodobientwo ze znow wypadnie orzel wynosi 50%? by SmithOstatnia Modyfikacja: 09/09/2009 20:20

 
  < 
  6 
  7 
  8 
  9 
  10 
 11 
  12 
  13 
  14 
  15 
  22 
  > 



Bonusy pokerowe


Streamy pokerowe



Copyright © 2019. TLPoker.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Serwis przeznaczony jest wyłącznie dla polskojęzycznych obywateli państw, w których uczestnictwo i reklamowanie pokera internetowego jest legalne.
Kontakt Mapa strony LiquidPoker