https://www.tlpoker.pl/


LP international Poland latinoamerica Iceland    Kontakt            Użytkownicy: 109 Aktywnych, 0 Zalogowanych - Godzina: 01:49
Poker Nowości








TLP Avatary Pokerstars:


Rozdanie - pokaż : 146704

Nowy na TLPoker? Zarejestruj się za darmo!
Wstecz Dodaj rozdanie   

RozdanieNr.: 146704
Dodane przez : xav1er

***** Hand History for Game 1111111111111111 ***** On Game
$400.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, August 18, 09:46:52 ET 2011
Table SPEED Atbara Real Money
Seat 6 is the button
Seat 2: Hero $678.40 USD
Seat 5: Maestrrro99 $410.30 USD
Seat 6: Gunther-69 $856.40 USD
Seat 7: --GRIPSED-- $390.00 USD
Seat 10: torstein999 $196.00 USD
--GRIPSED-- posts small blind [$2.00 USD].
torstein999 posts big blind [$4.00 USD].

'holecards'
Dealt to Hero [QhJc ]
Hero raises [$12.00 USD]
Maestrrro99 calls [$12.00 USD]
Gunther-69 folds
--GRIPSED-- folds
torstein999 folds

Flop (Pot : $30.00)

   Jh9d7c
Hero checks
Maestrrro99 bets [$22.00 USD]
Hero calls [$22.00 USD]

Turn (Pot : $74.00)

   Jh9d7cQs
Hero checks
Maestrrro99 bets [$56.00 USD]
Hero calls [$56.00 USD]

River (Pot : $186.00)

   Jh9d7cQs6h
Hero checks
Maestrrro99 bets [$125.00 USD]
Hero ???

Chcesz także dodawać swoje pokerowe ręce do naszego systemu? Zarejestruj się za darmo!

Komentarze

Indeks > Rozdania
xav1er   . sie 18 2011 16:31. Postów 511

Maestrrro99 to dosc aktywny i agresywny reg na 2/4, mamy troche historii z paru ostatnich dni, mam na niego takiego reada ze jesli wyczuje slabosc i ma pozycje to czesto bezdie barrelowal na wszystkich ulicach nawet z malym equity. dla tego z TP3K postanowilem zagrac c/c co zunalem ze bedzie mailo wieksza wartosc nic cbet flop cbet turn (nie chcialbym sprawdzic AI na flopie z taka reka, a Maestro jes tdolny do raise mojego cbetu tutaj, flop ladnie trafia w jego calling range). A wiec zalozenie na flopie - pasywna linia do konca, nawet w przyp spadniecia overkart.
turn super wiec tym bardziej calluje nie chcac go wyrzucac z puli raisem (wyglada bardzo mocno, a on moze miec tam 8high wiec chce aby zostal ze swoim szerokim rangem, w ktorym jest duzo blefow i blefowal mnie dalej, najczesciej jestem tu sporym faworytem)
river blank wiec czekam dalej, dostaje duzy bet no i pytanie czy tylko call czy moze raise? czy w raise jest jakas wartosc? czy sprawdza mnie dwie gorsze pary lub KQ? nie wydaje mi sie .... ale jak wiadomo na river tracimi najwiecej value, wiec sie mocno nad tym zastanawiam.

dawajcie

Facebook Twitter

GosuRage   . sie 18 2011 16:45. Postów 975

Ja calluje, nie widze za wiele value w raise bo po poprostu nie widze za wiele rak z ktorymi on jest w stanie spradzic to przebicie.
Wg mnie call jest najlepsza opcja.


trebeter   . sie 18 2011 16:45. Postów 615

push
jak sie gra z kims dluzej to w koncu ktos zaczyna robic dziwne hero calle bo trafi gorsza serie i sadzi ze kazdy proboje go wydupczyc.


xav1er   . sie 18 2011 16:55. Postów 511

hm no tak ale pushowac tylko liczac ze grasz jest na tilcie wg mnie przyniesie wiecej strat niz zyskow i to bedzie oznaczalo ze raczej ja jestem na tilcie nie mam zadnych przeslanek za tym ze on moze byc naa tilcie. Jest regiem raczej break even wiec takie rakeback whore co klika 12 stolikow na raz.
moze minraise? ale mam za soba jeszcze gore grosza jak dostane shove?

 Ostatnia Modyfikacja: 18/08/2011 16:56

GosuRage   . sie 18 2011 17:05. Postów 975


  Dnia: Sierpień 18 2011 15:55 xav1er napisał(a):
hm no tak ale pushowac tylko liczac ze grasz jest na tilcie wg mnie przyniesie wiecej strat niz zyskow i to bedzie oznaczalo ze raczej ja jestem na tilcie nie mam zadnych przeslanek za tym ze on moze byc naa tilcie. Jest regiem raczej break even wiec takie rakeback whore co klika 12 stolikow na raz.
moze minraise? ale mam za soba jeszcze gore grosza jak dostane shove?



Jak dostaniesz shove to jest slabo... bo raczej nie bedzie tego robil z gorsza reka na tym boardzie.
Nie ma tez za wiele slabszych rak z ktorymi moze zagrac call shipa, skoro mowisz ze to grinder ktory jest BE to raczej nie spodziewalbym sie po nim hero calli na tym boardzie dlatego tez tak jak wczesniej pisalem wg mnie call jest najlepszym rozwiazaniem

 Ostatnia Modyfikacja: 18/08/2011 17:06

kurak   Thailand. sie 18 2011 17:06. Postów 2404

no rzeczywiscie jak zrobisz mini raisa to masz gore grosza za soba. az 60 do dolozenia jak gosc zrobi show:D
on tam nie ma zadnych 2 par imo
wg. mnie jego range AA, KK, QQ, JJ, AQ, KQ, 99, 77 i jakies blefy. chyba ze zawsze 3betuje AA itp vs utg raise.
ja pushuje

 Ostatnia Modyfikacja: 18/08/2011 17:08

Soprano    . sie 18 2011 17:09. Postów 12336

ile jest gorszych rak ktore on moze miec, z ktorymi by Cie ewentualnie sprawdzil ?
AA, KK, AQ... niewiele imo
QJs na splita nie ma (QJo wywala pf)
watpie by pf callowal z J9s czy sc


xav1er   . sie 18 2011 17:18. Postów 511

Kurak cos Ci sie chyba pomieszalo z tym ustalaniem jego range .....

 Ostatnia Modyfikacja: 18/08/2011 17:18

kurak   Thailand. sie 18 2011 17:20. Postów 2404

To jaki range mu tam dajesz?


xav1er   . sie 18 2011 17:35. Postów 511

AA KK JJ bedzie tam pomijalnie zadko, AQ rowniez wiekszosc czasu bedzie 3betowane pre. Musimy jakies zalozenia senswone na poczatku zrobic, zeby moc w czasie rozwoju reki odpowiedni range modyfikowac, IMHO nie mozna zakladac ze on tam zawsze moze miec wszystko (bo akurat slowplayowal), bo wtedy analiza nie miala by wiekszego sensu ... nie zgadzasz sie ?


kurak   Thailand. sie 18 2011 17:41. Postów 2404

No wlasnie to jest utg vs utg1/co wiec nie wiem czy zawsze 3betuje ww rece.
Wg mnie on tam trochu kombinacji tych rak ma. Do tego 99, 77, KQ sa w jego zasiegu jak najbardziej.
Dwoch par to raczejj nie ma zadnych. SC jest tylko 2 kombinacje 76. Chyba ze jakies gappery moze miec.
I reszta jego rangu to blefy.
true?


xav1er   . sie 18 2011 17:50. Postów 511

w sumie z tym UTG i UTG+1 masz racje, celna uwaga. raz ma kakis czas on tam zaslowplayuje AA/KK (QQ raczej pewnie by raisowal....) ale od tych rak z kolei spodziewam sie raisa na flopie, ktory tutaj nie nastepuje. z kolei on moze wiedziec ze ja wiem ze jego raise z UTG+1 wyglada mocno (kazdy to wie ) no i moze tam zrobic to z semiblefujaca reka, wiec ja tez czesto sprzedam z UTG 4beta (nawet jako blef) wiec raise z AA i KK zaczyna miec sens z UTG+1. Chociaz z trzeciej strony.... skoro to jest wielki multitabler breakeven rakeback-whore to pewnie takie rozkminki mu sa obce nie bylo tematu hehe


kurak   Thailand. sie 18 2011 17:53. Postów 2404


  Dnia: Sierpień 18 2011 16:50 xav1er napisał(a):
w sumie z tym UTG i UTG+1 masz racje, celna uwaga. raz ma kakis czas on tam zaslowplayuje AA/KK (QQ raczej pewnie by raisowal....) ale od tych rak z kolei spodziewam sie raisa na flopie


Cudow to sie nie spodziewaj Sam siebie ma sie zraisowac czy jak??

 Ostatnia Modyfikacja: 18/08/2011 17:54

xav1er   . sie 18 2011 17:56. Postów 511

ueee masz racje :} my bad


 

All hands submitted by xav1er:






Bonusy pokerowe


Streamy pokerowe



Copyright © 2019. TLPoker.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Serwis przeznaczony jest wyłącznie dla polskojęzycznych obywateli państw, w których uczestnictwo i reklamowanie pokera internetowego jest legalne.
Kontakt Mapa strony LiquidPoker